Eventjes vanaf Bangkok Airport ..

31 juli 2012 - Bangkok, Thailand

Bangkok – Dinsdag 31 juli 2012

Ons Thaise wiggie ...Ja, we zijn weer terug in Bangkok en moeten in totaal 3 uur wachten voordat ons vliegtuig van ASIA AIR vertrekt van Bangkok naar Surat Thani. Surat Thani ligt aan de kust een beetje schuin tegenover het bekende Phuket aan de andere kant in Zuid-Thailand. Het is ongeveer een uur vliegen.

We hebben de laptop even weer ingeplugd en Robin een hamburger om 11:00 uur laten eten want daardoor kregen we Free Wifi  bij Mc Donald. De reis vanuit Chiang Mai liep voorspoedig behalve dat ikzelf even een all time low suikerspiegel had. Blijkbaar reageert de insuline toch anders op de warmte en het eten ’s morgen dan in Nederland. Maar met een heerlijke donut en een cappuccino op het vliegveld in Bangkok voel ik me al weer helemaal toppie. Als we geland zijn in Surat Thani worden we opgepikt door de hotel taxi. We zijn nu even Lekker in vliegtuig ASIA AIRop internet aan het kijken welke boot we exact moeten hebben naar Ko Phanang. Dit is toch nog een bootreisje van 3 uur blijkbaar alvorens we aankomen bij de mooie Robinson Crusoe eilanden …

Al weer geland in Bangkok...Vandaag dus een reisdag en niet veel meer te melden dus waarschijnlijk pas morgen weer een reisverslag met iets meer inhoud want we gaan nog duiken naar walvishaaien (die blijkbaar heel veel hier zwemmen, snorkelen in het nationaal park van Ko Samui en laten we de Full Moon Party niet vergeten op het strand …

En aan iedereen die reageert: leuk om  te lezen dat ik de verhaaltjes niet voor niets schrijf. De groeten aan iedereen en vooral aan mijn trouwe lezers Anke, Joop en Ria.